niedziela, 1 czerwca 2014

Ta da~! Tęskniliście?

1 Czerwca 2014, 22:36
Wróciłam a ze mną nowa dieta~! Mam nadzieje że ciągle tu jesteście. Życie mi się w ostatnim czasie popierdoliło. Chyba pójdę na odwyk... Sama nie wiem, nie jestem ćpunem, ale F. tego chce, tak samo moja rodzina.  

Wzięłam pieska ze schroniska, strasznie kochane  zwierzątko. Bardzo mnie pociesza w cięższych chwila.
A jaka jest ta nowa dieta? Dlatego że w ostatnim czasie jadłam około 1000 kcal, przy czym też czekoladę, niestety. Gardzę sobą za to.  Teraz wybrałam dietę A.I.T (Ana in Training). Nigdy o niej nie słyszałam.  Zaczynam  ją od jutra, tak jak każe dieta. Mam nadzieje że dobrze mi pójdzie i schudnę chociaż z 5 kg na niej. Potem znajdę jaką inną. Chyba że wy macie jakiś pomysł? Alice diet?  
Jak się tam trzymacie tak w ogóle? Mam nadzieje że lepiej niż ja. 



6 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze dasz rade :** powodzenia Skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że dasz radę i wrócisz z nową siłą :) :*
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże bilanse to myślę, że nie będzie "any extra calories" :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę, wierzymy w Ciebie! Powodzenia :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :) w nowej diecie i piesek to super towarzysz na dlugie spacery

    OdpowiedzUsuń