niedziela, 11 maja 2014

Bilans na dziś~!

11 Maja 2014,21:21

Z F. zmontowaliśmy sobie bonio i to dość duże. Dobre. 

Ale co tam, daje wam bilansik i idę po moją herbatkę. 

Bilans:
  • śniadanie: kawa (30 kcal)
  • obiad: miseczka suszonych owoców (161 kcal)
  • przekąska: jeden czips "sonko" (4 kcal)
  • kolacja: 2 kanapki z pomidorem i ogórkiem (49 kcal) 
razem: 244 kcal / 250 kcal


thefatgirlwantsthin:

Yes it is, so get it through your damn head that I’m not hungry.

Mam dla was pyszny przepis, może którejś się przyda~!

Składniki:
  • Mintaj świeży (300g)
  • Koperek (2g)
  • Masło roślinne kostka (10g- dwie płaskie łyżeczki)
  • Cytryna (15g- jeden plasterek)
  • Sól biała (1g-jedna szczypta) 
  • Pieprz czarny zmielony (1g- jedna szczypta)
Sposób przygotowania:
  1. Rybę położyć na folii aluminiowej, oprószyć solą, pieprzem, posmarować niewielką ilością masła, posypać koperkiem
  2. Zawinąć w folię, wstawić do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni, piec 20 minut
  3. Podawać z cytryną.. Bardzo dobrze smakuje z brązowym ryżem oraz bukietem warzyw.
148 kcal na porcje (165g )

6 komentarzy:

  1. Ojeju, uwielbiam mintaja! Przy tym jest dość niskokaloryczny jak na rybkę, więc spróbuję tego przepisu ~
    Cieszę się, że mimo wszystko zjadłaś więcej. Twój organizm z pewnością jest Ci wdzięczny hahah ^^

    Smacznej herbatki, ja również idę sobie zrobić!
    Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. co do bonia to smacznego ;) :* i z fartem ;)
    a bilans piękny :)
    Trzymaj się i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mnie tu nie było ale widzę, że u Ciebie jak zwykle bilanse cudne. ^-^ Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bilans :) przepis na pewńo wypróbuję :)

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny bilans. Cóż przepisu niestety nie skomentuje bo nie lubie ryb. Oby więcej takich ladnych bilansow ! Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ratujesz mi dupę. Mam w zamrażalce niemoralną ilość mintaja z biedry i nie moqłam znaleźć przepisu na jadalne przyqotowalnie qo w piekarniku. Dziena!

    OdpowiedzUsuń