czwartek, 1 maja 2014

#9 ABC ★

1 Maja 2014, 22:06
42
Dzień 9 był po prostu okropny~!image Nie mam na myśli że zawaliłam, oczywiście że tak się nie stało. Czuje się po prostu dziwnie jedząc aż tyle kalorii. Przyzwyczaiłam się do jedzenia tych 300 kcal i bycia lekko nienajedzoną. Dziś tak nie było. Czuje się gruba. Nie zdziwię się jeśli jutro stanę na wadze i zobaczę z 50 kg. Mam nadzieje że jutrzejsza głodówka to zmieni. Nie chce być grubym potworem przez całe moje cholerne życie. Dobrze że piłam duuużo zielonej herbaty~!image

Dzisiejszy dzień był najnudniejszym dniem od paru tygodni, żadnych wyjść z domu, spacerów, spotkań z przyjaciółmi czy nawet F. Okropne~!image Jutro na pewno gdzieś wyjdę, chociaż w sprawach pracy. Musze przecież zacząć zarabiać~! To nie będzie nic wielkiego, nie wiem czy mi się uda, ale się postaram a F. mi z tym pomaga. 

Bilans:
  • śniadanie: płatki czekoladowe (176 kcal) + kawa (30 kcal)
  • obiad: sałatka z kapusty kiszonej + kromka "chlebka" (79 kcal)
  • przekąska: płatki kukurydziane (115 kcal)
  • kolacja: 4 kanapki z pomidorem (100 kcal)
razem: 500 kcal / 500 kcal

Wyszło idealnie, ale nie cieszy mnie to... image

Znacie jakieś niskokaloryczne przepisy? Byłabym wdzięczna, chce wprowadzić coś nowego do mojego jadłospisu bez strachu przed kaloriami. Z każdym dniem coraz więcej jedzenia trafia na moją czarną listęimage

Omfg...

💀

6 komentarzy:

  1. Tu cos mam moze ci sie przyda: http://m.przepisy.pl/szukaj/obiad+niskokaloryczny http://wizaz.pl/kulinaria/przepisy-lista,92,dania-niskokaloryczne idealnie sie zmoescilas w bilans brawo :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, trochę poczytałam i policzyłam kalorie, niestety ciągle są dla mnie zbyt kaloryczne...

      Usuń
  2. Bilansik i tak super, a co do przepisów to polecam surówkę z pomidorów, ogórków, cebuli i dużej ilości pieprzu. Trzymaj się :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie! Ja polecam najzwyklejszą surówkę z jabłka i marchewki, pyszna, sycąca, niskokaloryczna i zdrowa. Powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymaj się kochana mocno. ;*
    dodaje do obserw.
    http://maddyymaddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilans dobry, nastawienie też. Co do przepisów, pomarańcza + gruszka+ jabłko + łyżka siemia lnianego, wszystko razem miksujemy. Pyszne i niskokaloryczne ;)

    Trzymaj się lekko ;*

    OdpowiedzUsuń