czwartek, 1 maja 2014

#8 ABC ★

1 Maja 2014, 13:40
Photobucket
Wczoraj znów nie miałam jak zapisać bilansu, a teraz dokładnie nie pamiętam co w nim było, ah ta moja pamięćimage. Jedyne co zapamiętałam to ilość kalorii, tego chyba nie potrafię zapomnieć :311 kcal / 400 kcal. 

Źle się czuje, to chyba z powodu tej diety... Mam dziwne uczucie w sercu, tak jakby miała wbitą malutką igiełkę w serce. Nie za bardzo mogę powiedzieć że to boli, ale na pewno irytuje. Też tak miałyście na diecie ABC?  Również nie mam siły na nic, nawet na pisanie tego posta...

Waga dziś pokazała to samo co wczoraj... Beznadzieja~!image 

Idę się ubrać i przejdę się na spacer, może zajdę do F. 

Dziś dzień 9 i 500 kcal. Może po jutrzejszej głodówce waga trochę ruszy... image

Trzymajcie się chudo~!image




3 komentarze:

  1. Piekny bilans :** Trzymam kciuki za dalsze postepy w diecie :** Waga na pewno zacznie isc w dol nie martw sie '*' Trzymaj sie skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tak serce boli już od paru lat czasami, więc to na pewno nie od diety. A co do zmęczenia, to powinnaś się wysypiać lub jeść coś słodkiego raz na jakiś czas na pobudzenie, lub w swojej diecie stosować dużo owoców :) Miłego dniaa :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie praktycznie codziennie boli serce, zaczęło się to od diet i głodówek. Im dłużej to trwa tym gorzej z bólem. :x I podczas pierwszego podejścia do ABC też miałam takie zmęczenie, brak sił na nic, nawet na kiwnięcie palcem. -.- Wiem jakie to okropne dlatego tym bardziej życzę Ci powodzenia i dużo siły, żeby wytrwać.. <3 Gratuluję też, że wreszcie masz 4 z przodu na wadze. Cudowne uczucie. A co do Twojego komentarza u mnie, to o diecie 2468 przeczytałam pierwszy raz na forum pro ana, może znasz - myproana.com. Jest po angielsku. Zainteresowała mnie ta dieta no i widziałam, że niektóre osoby wymyślają swoje wersje, np. 246 czy inne i to mnie natchnęło do 234. ^^

    OdpowiedzUsuń