niedziela, 11 maja 2014

Szybkie info

11 Maja 2014,16:00

Przeczytałam wasze komentarze, może macie racje... Powinnam coś jeść. I będę. Mało, ale będę. I mam zamiar pić dużo zielonej herbaty. 
Postanowiłam że zjem sobie trochę suszonych owoców -161 kcal. Pyszne i się trochę najadłam, choć nie byłam tak naprawdę głodna. Do tego kawa- 30 kcal, może potem coś jeszcze zjem? Tak by zjeść około 250 kcal. 
Teraz szykuje się do spotkania z F., kończy wcześniej prace~! 
Mam nadzieje że tą decyzje zaakceptujecie. 



5 komentarzy:

  1. Dobrze że postanowiłaś cokolwiek jeść :*
    Taki bilansik jest idealny <3
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To była mądra decyzja, dobrze zrobiłaś. Jedz mało, ale jedz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej, wiele lepiej. Tydzień głodówki, a po niej niedługo kolejny tydzień, to byłaby przesada. Jedz coś codziennie, chociaż tę pieprzoną marchewkę, jabłko, czy wafla ryżowego...
    Fajnie, że zjadłaś suszone owoce, też je lubię. Szkoda tylko, że są trochę kaloryczne :c

    Trzymaj się chudzinko, dobra decyzja! ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś, powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jednak zrezygnowałaś z głodówki :)
    No to powodzenia x

    OdpowiedzUsuń