niedziela, 4 maja 2014

2 weeks to be skinny~! #1

4 Maja 2014,19:35

Pierwszy dzień diety był łatwy i smaczny~!image Ciekawe jak będzie później. Patrząc na ilość kalorii, jaką sama w niej ustaliłam, jest dość niska. Dobrze, tylko takie bilanse naprawdę mnie cieszą. 

A tak poza tym to co u was moje śliczne kruszynki?image U mnie raz lepiej raz gorzej, ale częściej gorzej... Chce mieć już spokój, zamknąć się i wyjść aż wszytko znów będzie piękne i uporządkowane. Ale to tak nie działa, życie samo się nie naprawia... A kurwa szkoda. 
Jak tak dalej pójdzie to będę bezdomna, bezrobotna i bez dobrego wykształcenia. Ja mam już chyba skreślone życie. Jedyne co mi zostało to odchudzanie... 

Bilans:
  • śniadanie: 3 kanapki z pastą z oliwek + kawa (126 kcal)
  • obiad: brokuły z kukurydzą i fasolką z chlebkiem sonko ( 111 kcal)
  • kolacja: płatki czekoladowe (176 kcal)  
razem: 413 kcal / 500 kcal

Trzymajcie się chudo~!image



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny bilans ^^ Dobrze Ci idzie, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny bilansik <3
    U mnie bywało lepiej, ale cóż.
    Życzę Ci, żebyś dała radę z tą dietą. Do jutra :**

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego tak myślisz, że jesteś skreślona z nauki i niedlugo zostaniesz bezdomna??
    nie poddawaj się walcz!!
    tak cudownie Ci idzie :*
    powodzenia !!
    dobry bilans oprócz tych płatków czekoladowych :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bilans. Jak patrzę na Twoją wytrwałość to sądzę, że daleko w życiu zajdziesz!

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bilans! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Po bilansach widać, że jesteś wytrwała w postanowieniach, a to podstawa! Gdybyś jeszcze dorzuciła trochę ćwiczeń, to tylko pozazdrościć, trzymaj się, kruszynko. x

    OdpowiedzUsuń