środa, 30 kwietnia 2014

#7 ABC ★

30 Kwietnia 2014
Przepraszam, wczoraj nie mogłam dodać bilansu z dnia 7 cudownej diety ABC ponieważ moja rodzinka postanowiła zabrać mi komputerimage

Bilans (29.04.14) :
  • śniadanie: płatki kukurydziane (115 kcal) + kawa (30 kcal)
  • obiad: pięć kromek "chleba" (95 kcal)
  • kolacja: 3 kromki "chleba"(57 kcal)
razem: 297 kcal / 300 kcal

Dziś chciałam się zważyć, zaglądam pod łóżko- wagi niema~!image Pomyślałam że może zostawiłam ją w łazience, nie, tam też jej nie było. Zrobiło się dla mnie oczywiste że to moja matka postanowiła ja gdzieś ukryć. Trudno nie było, znalazłam moją kochaną wagę pod jej łóżkiem. I co potem? Oczywiście ważenie, staje czekam a waga wyskakuje w Ibs. Teraz czas na zabawy w ustawienia~! Ugh, namęczyłam się z tym bo to nie takie łatwe żeby ustawić tą wagę. Udało się i mogłam się zważyć. Widzę piękną liczbę~! Ciesze się cholernie~! 49.7 kg~! Moja waga~! Aż ciężko mi w to uwierzyć~!image Ale ciągle mi się nie podoba jak wyglądam, schodzę jeszcze do 47 kg a potem się zobaczy. 

Wiecie że dużo dla mnie znaczycie? W ostatnim czasie tylko od was słyszę dobre słowa, dzięki wam chudnę. Jesteście cudowne, trzymajcie się chudo~! Tea Avatar by xXMandy20Xx





6 komentarzy:

  1. Gratuluję!i cieszę się razem z Tobą :)

    Mam nadzieję, że mi też będzie wreszcie tak dobrze szło, ( dzisiaj przechodzę na SPD).

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja to znam! Moja matka też chowa wagę! :P
    Gratuluję spadku wagi! Świetnie Ci idzie!
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej to cudownie! Cieszę się razem z Tobą i twoją niziutką wagą, Śliczna <3 Bilans przecudny :) Trzymaj się i miłego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE CI ZAZDROSZCZĘ O MATKO BARDZO BARDZO :)
    GRATULUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę powiedzieć tylko tyle, że gratuluję ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezuu super ze spadlas z wagi !! Ciesze sie razem z Toba ! :** Mmm motywujesz mnie *-* bilanse i ta waga... O jezuu *-* Gratuluje '*' trzymaj sie <333

    OdpowiedzUsuń