poniedziałek, 10 marca 2014

Dzień dobry, motylki~!

11 Marca 2014, 6:43
image
Dzień dobry, tak, tak, dobry i to bardzoimage. Wstałam i poszłam się zważyć, a tam co widzę? 52.3 kg~!image Kolejny cel zaliczony~! W nagrodę idę do fryzjeraimage
Teraz ważne jest by nie wrócić do starej wagi, ale mam już plan który powinien mnie przed tym ostrzecimage
Na początku mam zamiar jeść same warzywa, w szczególności pomidory, mniej owoców. 

Warzywa i owoce według piramidy żywienia, powinny być dostarczane organizmowi w największej ilości. Stanowią bowiem jej podstawę. Określa się również, że proporcja warzyw do owoców powinna wynosić 2:1. Owoce zawierają więcej cukrów, są bardziej kaloryczne i dlatego powinny być spożywane w ilości mniejszej niż warzywa.
No i znów mam dla was pomysł co możecie zjeść, naprawdę staram się by te dania były najniżej kaloryczne jak się daimage

Zupa krem z cukinii, brokuł i marchewki
  • 1 porcja: 36 kcal (66g)
  • w 100g: 54 kcal
  • białko: 3g (6%)
  • tłuszcz: 3g (4%)
  • węglowodany: 7g (2%)
Składniki: 
  • Bulion warzywny 20 g (2 kostki)
  • Cukinia 100 g (1 średnia szt.)
  • Brokuły 100 g (1, 3 różyczki)
  • Marchew 150 g (3 małe)
  • Dynia pestki 24 g (3 łyżki)
  • Bazylia świeża 2 g (1 łyżeczka)
Sposób przygotowania:
  1. Cukinię pokroić w kosteczkę (jeśli jest to część dużej cukinii, wtedy obrać i wydrążyć pestki), Zalać 2 kostki rosołowe litrem wody. Załączyć gaz.
  2. Pokroić brokuły i marchewkę. wrzucić wszystkie warzywa do bulionu. Gotować aż wszystkie składniki będą miękkie. Cukinia może być trochę rozgotowana, ale nie szkodzi, w końcu będzie to zupa krem. Ostatnie zmiękną marchewki, dlatego powinny być drobno pokrojone.
  3. Zblendować, dodać ulubione przyprawy do smaku, gotować jeszcze ok 3 minuty.
  4. Nałożyć, posypać pestkami dyni zamiast grzanek oraz świeżą bazylią
Ja uciekam a wam życzę smacznego~!image Jeśli wypróbujecie któryś z tych przepisów, dajcie znać co o tym myślicie, czy smakowało i czy da się to jeszcze odchudzić by ciągle było "dobre", dziękujeimage.

 

1 komentarz:

  1. Pięknie schudłaś! Gratuluję, i trzymam kciuki, żebyś nadal miała tyle motywacji i wytrzymałości. <3

    OdpowiedzUsuń