niedziela, 9 marca 2014

Nowa waga~!

8 Marca 2014, 17:40
Do domu wróciłam z nową wagą~!image Ma ustawienia osobiste, pokazuje tkankę tłuszczową, BMI, wodę w organizmie itp. Cóż...  według instrukcji jeśli postoje chwile dłużej pokaże resztę, ale nie za bardzo wiem co dokładnie mi pokazuje. Jeśli oblicza coś w procentach (np. tłuszcz czy wodę) nie wiem co jest czym.  Potem to jakoś ogarnę, poza tym potrzebuje tak naprawdę tylko kilogramówimage.  Ale nie po to pisze kolejny post dzisiaj, z wielką przyjemnością was poinformuje że ważę 53 kg~! Jeszcze kilogram i osiągnę kolejny cel~!image Teraz napewno się nie poddam. 
Dam wam od razu dzisiejszy bilans, więc oto on:
  • 3 małe kęsy pizzy (według jednego motylka nie więcej niż 80 kcal) 
  • kawałek brokuły na parze ( ok. 12 kcal) 
Nie jestem zadowolona z tego co jadłam, jutro się poprawieimage. Oczywiście ciągle pije zieloną herbatę i wypiłam filiżankę kawy o 7 rano, ale tego tak naprawdę nie zaliczam do bilansu, może źle, ale bez tego niema życia dla mnie.  image

Dla was moje kochane mam coś specjalnego. Łatwy przepis na pyszną galaretkę owocową~!
  • Kalorie w 100g: 50 kcal
  • W porcji(370g): 185 kcal
  • Białko: 1g (2%)
  • Tłuszcz: 0g/%
  • Węglowodany: 12g (5%)
Składniki (3):
  • Jabłko 150 g (1 średnie)
  • Mandarynki 70 g (2 małe)
  • Galaretka o smaku cytrynowym

Sposób przygotowania:

  • Pokroić owoce i zalać schłodzoną galaretką
Łatwizna, prawda?image Mam nadzieje że wam się przydaimage

1 komentarz:

  1. Przepiękny blog! Zazdroszczę ci tej wagi >.<
    Trzymam kciuki, na pewno Ci się uda! ;3

    OdpowiedzUsuń