niedziela, 30 marca 2014

Grubas, brzydal, świnia!!

31 Marca 2014, 04:45

Zabij mnie! Zabij! Jestem beznadziejna, wiem, słyszę! 
Gruba!
Zdechnij!
Jebana gruba kurwa!
Mam ochotę coś sobie zrobić, zastrzelić, cokolwiek!
Zawaliłam całą ciężką prace w jeden wieczór...
Pierdolony smutek, pierdolony stres...
Od dziś głodówka! Nic nie tknę przez najbliższe dwa dni. Nie ma takiej opcji!
Czemu zawalam zawsze gdy jestem już tak blisko?
51 kg, potem mogłabym zobaczyć 50, ale nie kurwa zawale. 
Jesteś pojebana
Jesteś gruba
Nienawidzę cię
I co ci to kurwa dało?
Idź się powieś, zrób jakąś przysługę światu!!


3 komentarze:

  1. wiem co czujesz. mam tak samo, wczoraj też mi nie poszło za dobrze. musimy zapamiętać to, jak się teraz czujemy i już nie dopuszczać do takich sytuacji. chyba że chcemy być grubasami całe życie, ociekającymi tłuszczem.. cóż, wybór jest prosty. też spróbuję z tą głodówką. powodzenia, oby było lepiej.. ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio zamiast się obżerać przerzuciłam się na... papierosy. jedno gorsze od drugiego... powodzenia jutro i pamiętaj, że niedziele są najgorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie papierosów ja chyba też znów zacznę palić. Wolę to niż żreć, tylko ten smród mnie jeszcze powstrzymuje...

    Trzymaj się, ja też zawaliłam, nienawidzę weekendów mam podczas nich zbyt dużo czasu wolnego...

    OdpowiedzUsuń