poniedziałek, 10 marca 2014

Dzień trzeci~!

10 Marca 2014, 23:52
Było bardzo dobrze, nic nie jadłam, dużo chodziłamimage.Jednak nie piłam zielonej herbaty, za to wypiłam kawę i chyba zrobię sobie zaraz kolejną bo muszę zaryć nockę i nauczyć się na kartkówkęimage. Jutro się zważę, chce zobaczyć że schudłam, ale szczerze powiedziawszy jeśli jutro jeszcze będzie 53kg jakoś to zaakceptujeimage

Gdy jestem poza domem tak naprawdę nie jestem głodna, w samym domu też nie za bardzo, ale jak wracam ze szkoły, od F. czy znajomych uświadamiam sobie że w domu jest jedzenie. To sprawia że jestem głodna, skręca mnie w żołądkuimage. Miałam zawroty głowy, dziwne, ale było to dla mnie przyjemne,  dawało satysfakcje. Dążę do idealnego celu, pięknego ciała, szczęściaimage.

Po głodówce oczywiście nie wrócę do jedzenia innego niż warzywa i owoce, w małych ilościach!!No i herbataimage.

Chce się też nauczyć gotować, będę blisko jedzenia, ale to może być ciekawe. F. jest kucharzem może mnie czegoś nauczyimage.

A oto kolejny przepis który będę chciała wypróbować na kimś innym niż ja, na razie głodówka potem warzywa i owoce bez żadnych dodatków image.

Kuleczki twarogowe
  • 1 sztuka: 25 kcal ( w całym daniu- 16 sztuk) 
  • w 100g: 140 kcal
  • białko: 14g (28%)
  • tłuszcz: 3g (5%)
  • węglowodany: 15g (5%)
Składniki: 
  • Twaróg wiejski półtłusty 200 g (1 małe opakowanie)
  • Białko jaja kurzego 35 g (1 szt.)
  • Mąka pełnoziarnista Lubella 3 ziarna 20 g (2 płaskie łyżki)
  • Mąka pszenna. typ 500 20 g (2 płaskie łyżki)
  • Otręby pszenne 10 g
  • Sok wyciśnięty z cytryny 5 g (1 płaska łyżeczka)
Sposób przygotowania:
  1. Twaróg rozdrobnić widelcem. Dodać pozostałe składniki i wyrobić na ciasto.
  2. Uformować kulki.
  3. Na wcześniej osolony wrzątek wrzucić kuleczki i gotować jeszcze przez 3-4 minuty od wypłynięcia.
Dobranoc moje kochane chudzielce~! image





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz