środa, 26 marca 2014

Ah, te kalorie~!

26 Marca 2014,19:12
Znów nie byłam w szkoleimage. Powinnam tam wreszcie pójść, może jutro, jakby nie patrzeć schudłam kilogram i znów wróciłam do 52.2 kg~!image Ale ciągle wyglądam jak wieloryb... Strasznie boje się tam pokazać z takim ryjem i ciałem...
Źle się czuje cały dzień, dziwnie... Do tego mam wyrzuty sumienia bo zjadłam dość. Miałam w chuj dużo pokus, ale nie dałam się ani jednej~!image Zaraz napisze wam bilans. Na razie bez ćwiczeń, ale to nie znaczy że ich nie będzie~! Będą~! Poczekam tylko aż F. pójdzie i będę miała trochę czasuimage

Bilans:
  • śniadanie: Płatki kukurydziane (195 kcal) + kawa (30 kcal)
  • II śniadanie: 2 wafle ryżowe musli (74 kcal)
  • obiad: ryba z marchewką (150 kcal)
  • kolacja: 2 kanapki z pomidorem i ogórkiem ( 62 kcal)
razem: 511/600

Plan ćwiczeń na dziś (obiecuje wykonać~!) :
  • rozgrzewka z Mel B
  • cardio z Mel B
  • ćwiczenia na brzuch Mel B


Mogłoby być lepiej, ale nie przekroczyłam limitu, to dobrzeimage
W następnym tygodniu zmniejszę ilość kalorii o 50- 100 kcal a potem zrobię sobie jednodniową głodówkę by poczuć się świeżo i lekko, jak motylekimage.

   

1 komentarz:

  1. Świetny bilans. Oj na pewno jesteś piękną i uroczą dziewczyną. Nie masz czego się wstydzić. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń