wtorek, 11 marca 2014

4 dzień głodówki-(nie) żyje.

11 Marca 2014, 18:54
image
Ciągłe zawroty głowy, kolka po krótkim spacerze, ciężko mi się oddycha, gubię czas. Nawet nie mam siły by zalać herbatę wodą z czajnika bo jest za ciężki, nie noszę torby do szkoły, waży chyba z tonęimage. Nie mogę się skupić, ale wiecie co? Trudnoimage. To jest zapłata. Płace za piękne ciało. Nie poddam się, nic nie jadłam i nie zjem. To już 4 dzień. Idzie mi świetnie, chudnę, osiągam nowe celeimage. A do piątku wytrzymam, wiem że dam radę. Mam waszą motywacjęimage.

Przykro mi to mówić, wiecie że jesteście dla mnie cudowne, ale zauważyłam że ostatnio trochę zawalacie, nie mówię o wszystkich motylka ale paru niestety się zdarza... Przepraszam że zwracam wam z tego powodu uwagę, ale chce was po prostu jakoś zmotywowaćimage. Zaglądajcie na moją stronę Motywacja  może wam pomoże, a jeśli nie dajecie rady bo nie wiecie jak jeść. Piszcie do mnieimage. Mogę pomóc wam sporządzić specjalną dietę jeżeli będziecie chciały lub po prostu pogadać, a jak chcecie odejść i zostawić pro-anę, też mogę pomóc. To wasza decyzja i wasze życie nikt wam nie może powiedzieć co macie robić, choć są motylki które by to rozzłościło, nie jaimage. Ja chce wam tylko pomóc bo wy pomogliście mi tak bardzo. Z pro-ana/ motylkami schudłam już jakieś 10 kg, czas się odwdzięczyćimage.
GG:  48312695 



Ostatni gif, robiony dość dawno temu, ale chyba przy podobnej wadze, bo potem znów przytyłam, pod koniec wyzwania zrobię kolejny gif/zdjęcie. Brzucha i ogólnie całego ciałaimage

2 komentarze:

  1. Świetnie ci właśnie idzie! :D
    Tak trzymaj mała ;*
    Ps.to twój brzuch? *____*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też niezbyt dobrze pod względem fizycznym, wiem że bywa ciężko, ale nie można się poddawać. Zostały Ci jeszcze tylko 3 dni, dasz radę! Poza tym muszę napisać, że masz prześlicznie wystające kości biodrowe - ja nie mam takich nawet gdy chudnę. Żebra wystają, a te kości nie chcą się pokazać, chyba taka budowa. ;-; W każdym razie zazdroszczę. I życzę powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń