niedziela, 23 marca 2014

Łzy, szaleństwo i bilans

23 Marca 2014, 18:02
pixels flowers photo: flowers 228.gif
Dużo dziś rozmawiałam z F. Moje kochanie oskarża się o całe zło w moim życiu, to strasznie przykre że tak myślimagei... Jeszcze mój ojciec przyszedł rano by powiedzieć mi masę okropnych rzeczy które doprowadziły mnie do łez...No i matka też nie była dzisiaj najmilsza, czepiała się tego jak jem...

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, nareszcie~!image


Bilans:
  • śniadanie: płatki kukurydziane (195kcal)
  • drugie śniadanie: jabłko (60kcal) 
  • obiad: kanapki (300kcal)
razem: 555/600 kcal

Nic jednak nie ćwiczyłam, mam strasznego doła od rana...image


3 komentarze:

  1. no bilansik ładniutki. ej skąd Ty bierzesz te zajebiste buźki> one są świetne po prostu.
    oglądałam ostatnio w wiem co jem że płatki kukurydziane są całkiem zdrowe. ja ostanio kurzcze też nie ćwiczę nic ale chyba zacznę jeździć na rowerze bo sloneczko wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, ściągnęłam je dawno temu z jakiejś strony i trzymam w pliku, ale nie pamiętam jak się nazywała, przepraszam ;(

      Usuń
  2. śliczny bilans kochana, powodzenia dalej ;*

    OdpowiedzUsuń