piątek, 21 marca 2014

(Nie) jest OK~!

21 Marca 2014, 13:25
Nie wiem co myśleć, nie wiem jak żyć... Zjadłam dzisiaj ok. 700 o sto za dużo, przepraszam. Ciężko jest wrócić, ale wiem że dam radę. Zawsze tak jestimage.
Wracałam do domu, specjalnie wysiadłam wcześniej by się przejść, widziałam masę ślicznych chudych dziewczyn z masą przyjaciół wokół siebie i ukochanymi chłopakami...Czy tylko ja jestem gruba w tym mieście?image Pytam się poważnie. Nie mogę ostatnio spotkać nikogo nawet podobnego do mnie... Tylko ja jestem gruba, obrzydliwa... Chce się zastrzelić, zaćpać, powiesić, cokolwiek... Albo spotkać się z F. żeby mnie przytulił, powiedział że mnie kochaimage... Szkoda że nie mogę. Taka ładna pogoda a ja nie mogę się z nim spotkać, ze znajomymi nawet nie chcę...image

Dziś muszę pamiętać by jeszcze poćwiczyć z Mel Bimage
"Na pozór moje życie biegło naprzód (...) ale nadal byłam przerażona i pełna gniewu; to samo kruche pisklę, co rok wcześniej. Dlatego zbudowałam sobie coś w rodzaju klatki, tworząc ściany z własnych kości."                                   ~"Picie. Opowieść o miłości"  Caroline Knapp     

1 komentarz:

  1. Też się tak czuję, najgrubsza w mieście. Jak o tym myślę to już rzeczywiście lepiej się zastrzelić niż żyć z takim ciałem...
    Cieszę się, że wróciłaś. Dziś zjadłaś 700, ale na pewno będzie lepiej. Ja też muszę się podnieść, bo ostatnio była masakra. Trzymaj się. <3

    OdpowiedzUsuń