czwartek, 27 marca 2014

Grzech? A może nie?

27 Marca 2014,19:07
 Cóż, muszę się wam przyznać, przecież i tak te kalorie już we mnie są
Wczoraj około 23 dostałam delikatnego napadu... Mówię delikatnego bo zjadłam jedną rzecz której nie powinnam i dziś też to zrobiłam... Co to? A oczywiście płatki czekoladowe~!image Moje jedzeniowe uzależnienie~! Kupiła je matka jak wróciła z pracy...Na szczęście tym razem kupiła inne. Sprawdziłam kalorie i nie jest tak źle, 30g+ 250ml mleka ma 181 kcal, tak dokładnie, 181 kalorii~!image Gdzie taka sama porcja płatków kukurydzianych ma 195 kcal. Nie zamierzam przerzucać się na płatki czekoladowe, nie są zbyt zdrowe, ale chyba mogłabym od czasu do czasu mogę sobie na nie pozwolić, prawda? image

Bilans: 
  • śniadanie: 2 kanapki z pomidorem i ogórkiem(53 kcal) + kawa (30 kcal) 
  • obiad: płatki czekoladowe (181 kcal) 
  • kolacja: 1/2 serka wiejskiego z 3 kromeczkami chleba dietetycznego ( 252 kcal)
razem: 516 kcal/ 600 kcal 

1 komentarz:

  1. Bilans bardzo malutki. Nie masz co pamiętać o tych płatkach. Kalorie się zgadzają, a więc gratulacje. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń