niedziela, 2 marca 2014

Alice's Diet- powtórka dnia pierwszego

2 Marca 2014, 18:49
image
Pierwszy dzień diety jest naprawdę ciężki~!imageAle daje rade, jakoś... 
Miałam strasznie dużo pokus dzisiejszego dnia, rodzice nakupowali różne słone przekąski, ciasteczka, no i moje ulubione płatki czekoladowe, tak strasznie mnie korciło by zjeść chociaż troszkę, ale pomyślałam o tym jak mogłabym wyglądać... Łatwo przejęłam dzięki temu kontrole i wyszłam z kuchni z kubkiem zielonej herbatyimage. I tak mogłoby być lepiej, zawsze może. Chciałabym teraz poćwiczyć by poczuć się lepiej, bo czuje się jak jakiś gruby obrzydliwy potwór, ale F. siedzi naprzeciwko mnie...image
Co tam że jutro zaczyna się szkoła, ja chce dzień drugi Alice's Diet, choć świadomość że mogę coś zjeść mnie przeraża. Boje się że stracę kontrole i zjem wszystko co jest w domu... Oby tak nie było. To dlatego mam zły humor, ja chce już być po prostu śliczna i chuda jak inne dziewczyny...
Nailed it


1 komentarz:

  1. jestem dumna że się nie dałaś. tak na prawdę to wcale te przekąski nie są dobre. bo sprawiają że tyjemy a to już jest bardzo złe. strasznie podoba mi się wygląd Twojego bloga. jest taki słodziutki :)

    mam nowego bloga więc jeśli chcesz to wpadaj.
    http://revolture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń