sobota, 8 marca 2014

Wróciłam z wyzwaniem~!

8 marca 2014, 10:03
Jestem na siebie wściekłaimage. Starałam się jeść mało gdy byłam chora, nawet nie miałam apetytu, ale wcale się tak naprawdę nie ruszałam i dlatego wyglądam dzisiaj jak beczka. Znów jestem okropnym, okrągłym, grubym monstrum!image Co ludzie widzą w jedzeniu że je tak kochają? Ja już go nie chce nigdy tykać!
Dlatego od dziś zaczynam wyzwanie; głodówka 7 dni. Tylko herbata i na śniadanie kawa, bo inaczej nie przeżyje dnia... image
Zasady:
  • dużo ruchu
  • 5 lub więcej filiżanek zielonej herbaty bez cukru
  • zero jedzenia, nawet małego kęska
Zasady są proste, choć wiem że ciężko wygrać z głodem, ja muszę dać radę~!image Na końcu głodówki mogę sprawić sobie prezent i chyba wiem co to będzieimage
Trzymajcie za mnie kciuki, moje śliczne!image

3 komentarze:

  1. Jejku, głodówka, podziwiam. Ja najwięcej wytrzymuję jeden dzień, później mi bardzo słabo. :x Nie przejmuj się, że się nie ruszałaś, ja na diecie nigdy nie ćwiczę, bo jestem takim strasznym leniem a i tak chudnę. Więc jeśli mało jadłaś to nic nie szkodzi. Życzę powodzenia, oby Ci się udało! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż 7 dni? matko, tylko rozsądnie! I od czasu do czasu wypij też kawę, żeby ponieść ciśnienie :)
    Ja też się mało ruszam, luzik! O dziwo i bez tego się chudnie - może trochę mniej - no ale tu chodzi o tę satysfakcję.

    Oby Ci się udało, kochanie. Trzymaj się ~

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 dni głodówki to duużo no ale wierzę ze sobie poradzisz i trzymam kciuki kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń