poniedziałek, 24 marca 2014

Pomidorowo~!

24 Marca 2014

Rano znów miałam doła, okropnegoimage. Patrzyłam na siebie w lustrze i widziałam ogromnego tłustego potwora. Płakałam. Płakałam. I jeszcze troszkę płakała. Ostatecznie zmotywowałam się i ogarnęłam do szkoły, ale długo tam nie posiedziała. Trzy lekcje i zmyłam się do F. Po prostu nie mogłam tam wytrzymać, wszystkie dziewczyny były chude a jadły cały czas, byłam zazdrosnaimage. Dalej jestem. No i byłam traktowana jak powietrze, nienawidzę tego. Samotna... Gdy przyjechałam do F.  było mi jakoś lepiej, czułam głód a on ciągle powtarzał mi cudowne słówkaimage
Jak u mnie z jedzeniem? Dzisiejszy dół zmotywował mnie do utrzymania się w limicie, a że miałam ochotę od rana na pomidory, to większość co dzisiaj zjadłamimage.

Bilans:
  • śniadanie: 2 kanapki z pomidorem( 59 kcal)+ kawa (30 kcal)
  • obiad: gruszka (65 kcal)
  • kolacja: pomidor(15 kcal)
razem: 169 kcal/600 kcal

Cóż, dzień uznam do zaliczonych~!image 


1 komentarz:

  1. Świetny bilans kochana , dobrze ci idzie . I nie płacz jeszcze troche i będziesz chudsza od nich wszystkich :* pozdrawiam http://lekka-chuda-idealna-pro-ana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń