wtorek, 4 marca 2014

Choroba

4 Marca 2014, 17:40
Umieram, umieram, umieram image.  Z powodu choroby przerywam dietę jak kazała mi pani doktor, muszę szybko wyzdrowieć, potem znów do niej wrócę, lub znajdę nowąimage. Nie będę też robiła nowych wpisów, a jeśli już to krótkieimage. Nie znaczy to że nie będę zaglądała na inne blogi. Pewnie będę czuła się beznadziejnie że ja nie mogę się teraz odchudzać i nie mam siły kłócić się o to co każą mi jeśćimage, ale i tak do was zaglądnę, zostawię może komentarz. Oczywiście ciągle jestem dla was, gdy potrzebujecie jakiejś radyimage.  

3 komentarze:

  1. Zdrowiej kochana :* Jestem z tb :) + zapraszam do mnie jestem nowa i was potrzebje <3 http://lekka-chuda-idealna-pro-ana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Pff... Co za ściema. Może jeszcze do tego kazała ci terapeutycznie zaćpać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz uroczego bloga z tymi emotkami! Kawaii. :3 Ja podczas choroby też jakoś nigdy nie mogę trzymać się diety.. -,- życzę powrotu do zdrowia i dodaję do obserwowanych. c:

    OdpowiedzUsuń