poniedziałek, 31 marca 2014

Nie wiem co wam powiedzieć...

1 Kwietnia 2014
Wczorajszy pogrzeb, cała ta smutna atmosfera, rodzinka której nie pamiętam...
Ciotka zabrała mnie na cały dzień do siebie, od 7 rano... A z nią nie ma głodówek...Sama waży powyżej 100 kg~!image Próbowałam, naprawdę, jednak nie byłam wstanie uniknąć żadnego posiłku... Nawet nie będę pisać co jadłam, tak bardzo mi wstydimage
To już koniec złych dni~!image
Znów mam szkołę, nie będę mieć czasu na jedzenie. Robię głodówkę. Dwa dni. Obiecuje. 
Teraz nie ma mi kto przeszkodzićimage

Czuje do siebie obrzydzenie... Wczoraj chciałam to wszystko zwymiotować, ale F. mnie powstrzymał...
Dziś chce wziąć z 5 tabletek oczyszczających, trochę dużo... To może być głupi pomysł jeśli mam być dziś w szkole a tam chyba nie wiedzą co to papier toaletowy i że powinien być w łazienkachimage.

Wszystko naprawieimage


3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie wzięłaś aż tyle... najlepiej senes, 2 herbatki powinny spokojnie wystarczyć (lecisz do toalety z prędkością światła :P). Współczuje Ci ciotki, grubaski chcą wszystkich utuczyć. Wierzę, że się oczyścisz z tego gówna głodówką i senesem i będzie dobrze :). Twój facet chyba nie wie o wymiotowaniu i odchudzaniu? Nikt nie powinien wiedzieć, będą tylko przeszkadzać. Pozdrawiam i trzymam kciuki :) Stay Strong !

    OdpowiedzUsuń
  2. głodówki i tabletki przeczyszczające to nie jest rozwiązanie ;/ najlepsza jest zdrowa dieta...wiem co mówię...
    3maj sie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuję dulcobis :) dwie mini tabletki i po sprawie :) zastanawiam się jak mogłam się kiedyś katować olejem rycynowym... mam nadzieję, że nigdy go nie próbowałaś, męęka :)

    OdpowiedzUsuń