niedziela, 30 marca 2014

Wczorajsza głodówka

30 Marca 2014, 11:46

Moja wczorajsza głodówka poszła po prostu idealnie~!image Nic nie jadłam i nie czułam głodu, ale w brzuchu mi burczało. Stanęłam dziś na wadze- 51,8 kg. Znowu. Jakoś mnie to nie cieszy, dobrze że jest mniej, ale ja chce jeszcze mniej i mniej...image A po tej głodówce jak zwykle się boje jeść, muszę pamiętać by ćwiczyć.  Wykorzystam okazje że rodzice pojadą do tej restauracji by ustalić dokładne dania na ich urodziny, wtedy poćwiczę najdłużej jak będę w stanie, odpocznę i znów poćwiczę~!image Musze być chuda~! 

Spędziłam noc u F. Oglądnęliśmy "1408" na podstawie opowiadania Stephena Kinga o tym samym tytule. Świetny film, polecamimage.  Potem opowiadaliśmy sobie sny i straszne historie, a na koniec nie mogłam spać~!image I miałam koszmary. Śniło mi się że kupiliśmy z F. nasz wymarzony dom, coś poszło nie tak i F. zaginął, nie mogłam nikomu powiedzieć i nie mogłam go znaleźć. Byłam przerażona... Na szczęście to był tylko zły senimage.

Na śniadanie zjadłam 80 kcal, potem napisze dokładny bilans.

Oh, wczoraj zaczęłam wyzwanie by nie jeść słodyczy przez cały miesiąc~!image 

Beauty

Trzymajcie się chudo, malutkie~!image  


1 komentarz:

  1. mi równiez strasznie spodobał sie ten film;)
    trzymam kciuki za ciebie;*

    OdpowiedzUsuń