sobota, 15 marca 2014

Moje próby by być zdrową #1

15 Marca 2014
Jak się czuje jedząc? Boże, okropnie. Nie potrafiłam zjeść wczoraj tego co F. mi ugotował, zrobiłam to, ale nie było to nic miłego ani łatwego. Wiecie jak to rozwiązano? Zjarali mnie~!  No i się nażarłam...O dziwo nie przytyłam, jeszcze... Dziś zjadłam kanapki z warzywami na śniadanie, czuje się gruba. Chyba jednak kocham Anę, chce ją, ale wiem jak skończę... to też przerażające. Jestem rozerwana między dwoma światami, dwoma uzależnieniami... Chce być chuda, zabraniają mi się zdrowo odchudzać, ale nie chce się już głodzić... 
Boże, nie chce nic już dzisiaj jeść... 


Może jednak do was wrócę... Nie wiem, jestem dziś bardzo zagubiona... 

2 komentarze:

  1. wiedziałam że tak będzie. wiem co przeżywasz bo sama kiedyś chciałam wrocić do "normalnego" życia. nie udało się. skoro chcesz jeść normalnie to idź do specjalisty. sama nie rozwiążesz tego problemu a zjarana całe życie nie będziesz.
    musisz się poważnie zastanowić czego od siebie i od życia oczekujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie kiedyś próbowano zmusić do "normalnego" jedzenia, ale ostatecznie nie udało się. Było strasznie ciężko, ale przede wszystkim dlatego, że ja po prostu tego nie chciałam i wszystko było z przymusu. Dlatego musisz podjąć decyzję, czy chcesz z tego wyjść czy jednak nie. Bo jeśli tak, to również sądzę, że pomoc specjalisty byłaby niezbędna. Sama sobie nie poradzisz tym bardziej, że chyba pisałaś że jesteś z Aną od jakichś dwóch lat. Życzę Ci powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń