sobota, 22 marca 2014

Sen, bardziej koszmar

22 Marca 2014, 12:15
Miałam naprawdę dziwny senimage... Nie pamiętam o czym był, pamiętam tylko to obrzydzenie jakie czułam do siebie. Prawdziwy koszmar. Nigdy nie czułam czegoś takiego. Wstałam zapłakana... Teraz nie mam humoru jestem wściekła na siebie za bycie grubą. Chyba o tym był mój sen...O tym jak bardzo jestem gruba, jedyna na świecie, wszyscy są idealnie chudzi a potem tam jestem ja. Czułam jak się ze mnie śmieją, opluwają, nienawidzą, przyjaciele mnie opuszczali bo jestem gruba. To nie był sen, to był koszmar. 
Mam nadzieje że wy mieliście lepszą nocimage...

Dzisiaj na śniadanie zjadłam płatki kukurydziane z mlekiem (195kcal). Nie chce dziś przekroczyć 600 kcal, ale zostałam zaproszona na osiemnastkęimage.... Trzymajcie za mnie kciuki~! image

1 komentarz:

  1. Będę trzymać kciuki, bądź silna! :) Co do tego koszmaru nie możesz się przejmować, to tylko Twoja psychika. Nie możesz pozwolić jej być silniejszej od Ciebie. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń