wtorek, 15 kwietnia 2014

ABC- zaczynamy~! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

16 Kwietnia 2014,
Dziś zaczynam dietę ABC~! Jestem podekscytowana~!image Sama dieta jest podobno trudna, do tego dziś dostałam okres. Ciesze się, bo się spóźniał i zaczęłam się już martwić...  
Tak czy siak jakoś to przeżyjeimage
Wcale nie jestem głodna po wczorajszej głodówce, obudziłam się z uczuciem najedzenia i ledwo zjadłam jogurt 150g na śniadanie (147 kcal) 

Początkowa waga przy rozpoczęciu diety: 51.1 kg
Wzrost: 166 cm
BMI:  18. 51 (niedowaga) 

Taka mała szybka notka bo muszę uciekać się szykować~!image 

6 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Dodajesz mi sił, gdy Cię czytam.

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale malutka waga, jjeeej *u* To ty na zdj.? :)
    Piękne bilanse, ja też dzisiaj na głodówce <3

    Kooocham :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje (´◠ω◠`) chciałabym, ale to nie ja, niestety(◡︿◡,✿) może niedługo będę szczupła jak ona ❤

      Usuń
  3. oj jak ja marze o wadze 51..... *-* Powodzenia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nareszcie ktoś się również zdecydował na ABC! Będę uważnie śledzić Twoje postępy. ^.^ Z taką wagą startową na pewno zaraz zobaczysz 4 z przodu. *-* Świetnie, że nie czujesz głodu. Czasem im mniej się je tym bardziej on znika. c: oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej piękna waga :*
    Powodzenia w diecie:*
    Trzymaj się chudzinko :*

    OdpowiedzUsuń