wtorek, 15 kwietnia 2014

Mówiłam że dam radę~!

15 Kwietnia 2014, 21:11
Mówiłam że nic dzisiaj nie zjem. I nie zjadłamimage. Ale głód do mnie pukał, czasem nawet bardzo, a do tego te tabletki przeczyszczające. Mieszanka najgorsza w swoim wydaniuimage. Nie wystarczy że źle się czujesz z głodu dochodzą do tego okropne bóle brzucha, naprawdę okropne. Tak źle się czułam że zwolniłam się po wykładzie z narkomani, niechcianej ciąży i alkoholu ( koniec był ok. 10:30) i jakoś o 12 byłam w ciepłym łóżeczku. Zaraz jednak musiałam gdzieś wyjść bo zapukał głód i bałam się że zawaleimage. Na szczęście F. jest lekko schorowany i mogłam go iść zobaczyć, siedziałam z nim aż do teraz. Jak widać nie było nawet okazji do jedzeniaimage
Jest mi słabo, kręci mi się w głowie i jest mi na przemian ciepło i zimno, chociaż nie tak jak z rana...
Nawet nie mam siły na pisanie tego posta...

Teraz pewnie podałabym wam bilans ale z czego? Cały dzień 0 kcal. Jestem z siebie dumna, było wartoimage. Niedługo położę się spać, bo na nic nie mam energii, jednak nie jestem zmęczona. Mam uczucie że nie zasnę... Trudno, jak coś to zmienię się w nocnego stworkaimage

Uciekam,bo mam jeszcze wasze blogi do czytania a mało czasu~! Trzymajcie się chudo~!image




6 komentarzy:

  1. Musiało być ciężko, ale dałaś radę ! Jesteś dzielna i silna. :)
    Oby tak dalej Kruszynko.
    Trzymaj sie cieplutko i dobrej nocy ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Ciebie niesamowicie dumna :) Wiedziałam, że dasz radę, zawsze dajesz. Przywracasz mi wiarę w chwilach zwątpienia. Dziękuję i pozdrawiam :)

    xoxo
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, też znam to okropne uczucie po tabletkach przeczyszczających, ból brzucha nie do zniesienia. Wspaniale, że wytrwałaś mimo Twojego dzisiejszego samopoczucia. ^-^ Mam nadzieję, że jutro poczujesz się już lepiej. Powodzenia. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci poszło, oby tak dalej, trzeba walczyć, a Tobie pięknie to wyszło *.* Śpij dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wytrwałości :*
    Jesteś na prawde silna <3
    Powodzenia :*
    I śpij dobrze :*

    OdpowiedzUsuń