czwartek, 10 kwietnia 2014

Ah, spać~!

10 Kwietnia 2014, 22:58
Umieram ze zmęczenia, choć naprawdę się dziś wyspałam. To wszystko winna F.~! image
Dziś odmówiłam T., wolałam iść z F. Po co mi to gówno jeśli mam moje kochanie? Chyba po nic. image
Dodaje bilansik i uciekam spać~! Dobranoc, kruszynki. Trzymajcie się chudo~!image

Bilans:
  • śniadanie: sałatka (18 kcal) + kawa (30 kcal)
  • obiad: barszcz czerwony (70 kcal)
  • kolacja: banan (120 kcal)
razem: 238 kcal / 600 kcal

Jeśli chodzi o jedzenie, dzisiejszy dzień był cudownyimage. Wokoło tyle pokus, a żadnej się nie dałam. I nie dam~! image


3 komentarze:

  1. I tak trzymaj :3 Śliczny bilansik! :D Trzymaj się chudzinko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cudny bilans, gratuluję. <3 Chciałabym taki codziennie. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny bilans :) fajnie, że miałaś dobry dzień :)

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń