środa, 16 kwietnia 2014

Moja pamięć, ha....

17 Kwietnia 2014, 7:15
image
Powtarzam dziś dzień pierwszy diety ABC. Czemu? Moja pamięć czasem mnie zawodzi ( czuje się staro to mówiąc~!) i nawet przy pisaniu bilansu wieczorem zastanawiam się co ja jadłam na śniadanie...ile to było kcal? A, no tak. I sobie przypominam. Ale wczoraj nie jestem pewna co jadłam...image Byłam zabiegana i nie miałam na to głowy. F. choruje, ja zawalam szkołę... To mi zajmuje całą głowę. No i moje urodziny i co zrobić by mnie tak brzuch nie bolał bez żadnych leków przeciwbólowychimage. Po prostu zapomniałam co zjadłam na śniadanie i ile miało kcal, obiadu też dokładnie nie pamiętam. Wiem że nie przekroczyłam 500 kcal, ale dla pewności dziś mam zamiar ćwiczyć i powtórzyć dzień 1. Nic się przecież nie stanie, prawda? image
Dom dzisiaj pusty, a ja mam wreszcie wolne od zajęć~!image Mogę posprzątać, posłuchać muzyki i bez problemów poćwiczyć z Mel B. 

 Ostatnio, po tym zwolnieniu ze szkoły, moja matka znów zaczyna mnie pilnować. Wracam do domu wieczorem i od razu słyszę "Co dzisiaj jadłaś?", "Ćwiczyłaś coś?"
I znów muszę kłamać i wymyślać wymówkiimage. Dlatego tak się ciesze że w domu nie będzie nikogo. Poćwiczę i zjem co będę chciała ( do 500 kcal oczywiście~!)   Ale jakoś nie chce mi się jeść, zjem śniadanie, to moja zasada ale to potem. Na razie tylko kawaimage

Potem napisze wam bilans i obiecuje go nie zapomnieć~!image 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz