sobota, 19 kwietnia 2014

Przed urodzinami, przed okropnymi świętami...

19 Kwietnia 2014, 10:00

Czu urodziny nie powinny być wesołe? Pełne miłości? Sama nie wiem... Ja od rana mam ochotę się zastrzelić. Miałam nadzieje że nie będzie tak jak w tamtym roku, jak w poprzednim... 
Wstałam i zamiast usłyszeć od kogoś miłe słowa, "wszystkiego najlepszego~!" czy coś, nasłuchałam się jaka to beznadziejna jestem, leń, głupia, "nic nie osiągniesz", "czemu musisz taka być? Tak bardzo wykańczasz mnie i  ojca...", "Oboje mamy już dość..." . Ja nic nie zrobiłam... Tylko nie nie chciałam myć okien bo nie mam czasu, muszę ogarnąć cały dzień, ludzi itd. Poza tym moja matka schowała ciuchy które przygotowałam sobie na dzisiaj, jak mam znaleźć to teraz w mojej szafie? Ja mam chyba tysiące bluzek i spodni, sukienek~! Zajmie mi to z godzinę a o 11:30 jestem umówiona z F.
Mam dość dzisiejszego dnia... 
A jutro śniadanie u babci, chyba sobie kurwa ze mnie żartujecie. Ja nie chce~! Nie mam ochoty widzieć się z całą grubą rodzinką. Będzie żałośnie, fałszywie. Znów będą od nas ciągną pieniądze, tylko po to będą mili...  Ale zobaczę się z siostrą, ciekawe co u niej. Niech będzie lepiej niż ze mną. Sama jest na diecie bo kazał jej lekarz. Chorobliwa otyłość- to u niej stwierdzili. Dużo schudła, ale wiem że w święta będzie "dziś mogę sobie na to pozwolić~!" 
A u was? Też tak będzie? Jesteście motylkami, prawda? To nie może być do przyjęcia że w święta sobie pozwalacie na więcej~! Wtedy jesteście tak samo słabe jak inni~! Gdzie wasza kontrola? W dupę pójdzie i w brzuch, co? 
Nie chce nikogo obrażać, ale taka jest prawda że jak wejdziemy po świętach na blogi niektórych motylków to będzie "przepraszam, ale święta...", "tylko że ten jabłecznik był cudowny~!", "raz w roku chyba mogę sobie pozwolić, co?" 
Eh, szkoda gadać...
Macie się tam trzymać chudo~! Ok? Bez zawalania~! Ja mam urodziny, okropne urodziny i nie zamierzam zawalić~!



PS. Stwierdziłam że zważę się dopiero 5 dni ABC diet, potem 10 itd. 
Dziś wolno mi tylko 300 kcal~! 
Co 10 dni mam zamiar wrzucać wam zdjęcia z rezultatów odchudzania, zobaczymy, może jakoś was to zmotywuje.  

se | via Tumblr



6 komentarzy:

  1. Ja Tobie życzę wszystkiego najlepszego! Żebyś nadal miała tyle siły i samokontroli co teraz i żebyś osiągnęła swoje cele, nie tylko te związane z wagą. <3 Postaraj się zignorować to gadanie rodziny, chociaż wiem, że to trudne. :c Też muszę wysłuchiwać takich rzeczy. A te "motylki' z ich "cudownym jabłecznikiem" to będzie jakaś katastrofa! Oczywiscie później pod notkami komentarze "nie martw się, w święta każdy może sobie pozwolić" - napisane przez takie same "motylki". To, że ktoś kto nazywa siebie pro-ana może tak pisać... zadziwiające. ;__; No i najlepsze to ich "pozwalanie sobie raz w roku wyjątkowo" - w praktyce przez kilka dni w tygodniu... potem dzień diety i znowu. D Ale cóż, lepiej zostawie już ten temat hahah. Życzę Ci udanych urodzin, oby było inaczej niz w poprzednich latach, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, podobnie jak Ty nie zamierzam sobie odpuszczać na święta. Jem niezmiennie max. 400 kcal i ćwiczę, muszę wyćwiczyć w sobie silną wolę, nie mogę polec. Niby święta, ale już niedługo wakacje, a jak przez te kilka dni przytyję, będę tego bardzo żałować, tylko, że będzie już za późno...
    Nie przejmuj się rodziną, też nie mam ze swoją za dobrych kontaktów. Ale wiesz co? Uśmiechnij się!
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu, wytrwałości, spełnienia marzeń i zrzucenia zbędnych kilogramów. Dzisiejszy dzień jest dla Ciebie magiczny, wierzę w Ciebie, że dasz radę! Powodzenia Motylku! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się ja też przez święta nie zamierzam odpuszczać, mam łatwiej bo puki co jestem na hsgd ale limitu zamierzam się trzymać:)
    Życzę Ci żebyś chudła i nie przekraczała bilansów :*
    Każdego dnia dąż do spełnienia marzeń i w końcu Ci się to uda :* Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem co czujesz. Mam nadzieję, że święta miną Ci w miarę spokojnie. Tak btw..WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! Spełnienia marzeń, wytrwałości, spokoju i cierpliwości. Życie nie jest łatwe, ale czy ktoś obiecywał, że będzie? Niestety nie :(
    Trzymaj się. Wierzę, że uda Ci się osiągnąć wszystko co sobie zaplanujesz. Trzymam kciuki. Szczęścia ^^
    J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś naprawdę silna. Podziwiam. Trzymaj się. Pokaż klasę w te święta, tak, jak teraz pokazujesz. I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, ja miałam 17.04. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się rodziną, musisz robić wszystko dla siebie. To tylko gadanie, a Ty masz być szczesliwa. Codziennie pokazujesz ogromną siłę i motywację. Nic nie stoi Ci na drodze, aby dalej dążyć do perfekcji. Czekam na zdjecia- to fajne opcja.
    Co do postów po świętach- nie będe nikogo przepraszać, wszystko mam rozplanowane, bedzie ponad limit, ale z umiarem. Żadnego obżerania itp. bo to okropne.
    Za duzo poświęcamy i z siebie dajemy, żeby przegrać. :)
    Wesołych świąt Kruszynko ! <3

    OdpowiedzUsuń