poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jak obiecałam~! ∩(︶▽︶)∩

28 Kwietnia 2014, 10:30
PIXEL - Tea Cup by iCha-iCha-ParadiSe
Nie poszłam dziś do szkoły, bardzo źle się czuje... Nie mogę pójść do kuchni po herbatę bo zaraz tak bardzo kręci mi się w głowie że muszę gdzieś usiąść. Oczywiście nikt nie wie o tym że jestem w domu, co ich obchodzi jak się czuje? Stopnie ważniejsze... image

Mam ochotę zjeść sobie kanapkę z pomidorem i ogórkiem i jajkiem i z jakimś pysznym sosem. Nie!! Nie wolno~!image Zaszłam tak daleko~! Musze iść dalej i dalej, jestem już tak blisko... Może potem zjem sobie pomidora...

Pamiętacie co obiecałam? Tak, tak mam dla was zdjęcia~!image Wiem miało być dnia 5 ABC ale nie miałam jak ich zrobić, więc daje dzisiaj. Dnia 11 też coś tu wrzucę. 

Waga: 50,3 kg
Wzrost: 166 cm
BMI: 18.14 (niedowaga)

Wybaczcie moje wielkie nogi... 









11 komentarzy:

  1. Masz piękne ciało.. Ile chcesz jeszcze schudnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, parę kilo, jak mi się będzie podobać

      Usuń
    2. a jak znikniszniesz? bo nigdy nie bedzie ci sie podobac?

      Usuń
  2. jejuuu kochana zazdroszcze kosci biodrowych awww *-* super ze sie trzymasz. Oby tak dalej <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ;o masz swietna figure ! Od dzisiaj jestes moja thinspiracja! 3maj sie lekko ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piekne cialo ;) jestes moja thinspiracja! Mozna do Ciebie napisac na priv ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystające żebra! *-* Świetnie sobie radzisz. Żadne głupie kanapki nie staną Ci na drodze. :3 No, więc pamiętaj - cel coraz bliżej, kanapki coraz dalej. XD Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jesteś! Jesteś doskonałą motywacją!

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale deseczka... koścista deseczka

    OdpowiedzUsuń