sobota, 26 kwietnia 2014

#4 ABC ★

27 Kwietnia 2014,00:40
Witam moje kochane kruszynki. Jest późno. Powinnam iść spać już dawno, ale nie mogę, nawet nie wiem czemu. Mam chujowy humor, chce mi się płakać... Niewiarygodne jak mała sytuacja może przerodzić się w koszmar... Zgubiłam ładowarkę do e-papierosa, chodzę, szukam a tu nagle- moja matka że coś brałam.  Czym dłużej jestem czysta tym bardziej mnie podejrzewają~! Eh... image

Z F. pojechaliśmy do opuszczonej fabryki i trochę się pobawiliśmy.  Dobrze że nie byłam aż tak niebieska jak moje skarbie~!image Było fajnie, choć na początku byłam przerażona i może nie wyszło mi nic ładnego to i tak uważam to za dzień udany. 

Jedzenie? Kalorie? Z nimi też wszystko dobrze~!image

Bilans:
  • śniadanie: ----
  • obiad: 2 jajka z kawą (180 kcal)
  • kolacja: płatki z mlekiem (115 kcal)
razem: 295 kcal / 400 kcal
+ dużo ruchu, wspinaczki, jakieś tam włamania, bieganie, chodzenie po całym mieście


6 komentarzy:

  1. Piekny bilans i fantastycznie ze tyle cwiczen !:** Jestem pewna ze podczas tego calego ruchu spalilas bardzo duzo kcal :) trzymaj sie <333 Bardzo sie ciesze ze z F. Wszystko dobrze wyszlo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ruchu, dobry bilans, wszystko się układa. Jednym słowem fajnie, że u Ciebie jest dobrze. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilans bardzo ładny i dużo kalorii spalonych. Może ńie możesz spać, bo coś Cię gryzie?

    Trzymaj się lekko :*

    http://sufferance-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieganie i zdrowa dieta rzeczywiście może poprawić stan naszego zdrowia i sprawić, że będziemy bardzo dobrze się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny bilans i ćwiczenia brawo za to!
    :)
    tak trzymaj z uśmiechem na ustach kochana. ,

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam też do mnie jeśli masz ochotę również podobna tematyka..
    http://maddyymaddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń