poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Nowe plany na chudą przyszłość.

15 Kwietnia 2014, 6:30
image
Szybko muszę wprowadzić jakieś zmiany bo jedzenie 600 kcal mi mało już pomaga... Po dzisiejszej głodówce chce zacząć dietę ABC. Podobno jest dobra, a mi się podoba ilość kalorii jakie mogę w niej jeść. Czas jej spróbować~!image
Jestem ciekawa ile dni wytrzymam na tej diecie? Jak myślicie? Mam nadzieje że dam rade z całą i nie zemdlejeimage
Jak na razie od czwartej rano wypiłam tylko kawę by się obudzić.
Uciekam się pomalować a wam ( i sobie) daje trochę motywacjiimage





5 komentarzy:

  1. O kurcze, ja też zaczynam ABC! tyle, że od 15 kwietnia, czyli dziś. ;) powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą dietę, chyba jedna z trudniejszych. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w takim razie.

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zacząć ABC, ale uznałam, że wole lżej, ale z efektem i bez martwienia się, że coś nie poszło .
    Tobie życzę powodzenia. ! < 3
    www.ana-somore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń