środa, 16 kwietnia 2014

Spalanie kalorii dla leniuchów~!

17 Kwietnia 2014,8:58
image
Jak sami wiecie jestem leniuszkiemimage i często nie ma mnie cały dzień w domu więc nie mam zbytniej ochoty na jakiekolwiek ćwiczenia ( ale jak już zacznę to skończyć nie mogę~!) Dlatego poszperałam w internecie i moich kochanych książkach o odchudzaniu i znalazłam parę sztuczek. Jeśli i wy jesteście leniwe lub brakuje wam wystarczająco czasu mam dla was parę sztuczek. Oh, pamiętajcie by jadać śniadanie miedzy 7-9 rano, wtedy kcal które zjadłyście same się tak naprawdę spalą~!image

  • 10 kalorii w 2 minuty pod prysznicem
Rozgrzewka zacznij od zrobienia sobie naprzemienny zimno-ciepły prysznic. Strumień wody kieruj zawsze w stronę serca, zaczynaj od nóg i przesuwaj gałkę prysznica do góry. Weź w dłonie gąbkę i mocno ją ściskaj - zrób 2 serie w ciągu 1 minuty. Przez następną minutę wykonaj kilka pompek,ramiona oprzyj o ścianę zginaj je i prostuj. 
Choć u mnie jest to troszkę niebezpieczne bo jest bardzo ślisko i już stojąc można się wywalić~!
  •  30 kalorii w 3 minuty podczas śniadania

Jeśli robisz sobie kochaną kawę lub jakieś malutkie śniadanie- nie stój bezczynnie. Wykonaj kilka energicznych wykopów nogami, boksuj się z niewidocznym przeciwnikiem. Te dynamiczne ruchy trwające nie dłużej niż 3 minuty sprawią, że twój organizm jeszcze przez godzinę będzie spalał kalorie.


  • 25 kalorii w 5 minut przed komputerem

Nie leniuchuj przed komputerem~! Chwyć kolanami poduszkę i mocno ją ściskaj. Dzięki temu ćwiczysz uda i mięśnie brzucha. Ściskaj ją tak przez 10 sekund podczas każdej siedzącej godziny.

  • 50 kalorii w 5 minut na kanapie przed telewizorem

Nie siedź bezczynnie przed TV. Na kanapie wierć się, podnoś pośladki, ćwicz mięśnie brzucha opuszczając wyprostowane i złączone nogi do podłogi, przemieszczaj zgięte w kolanach z prawej strony na lewą. Kręć się przez 55 minut, ćwicz przez 5 minut.

  • 30 kalorii w 10 minut podczas rozmowy przez telefon
Uwaga~! Tutaj może być potrzebna duża nadmuchana piłka na której możesz siedzieć.Od teraz rozmawiając przez telefon będziesz siedziała na niej i ćwiczyła mięśnie wysklepiające miednicę oraz mięśnie ud. Sama próba utrzymania równowagi do siedzenia na takiej piłce angażuje wszystkie mięśnie, nie tylko brzucha. Spalasz ekstra porcję kalorii.

Mam nadzieje że coś wam pomogłam w walce z kaloriami~! image
Trzymajcie się piękne kruszynki~!Photobucket










1 komentarz:

  1. Sposoby fajne. Też dużo czasu spędzam poza domem, więc jak wracam to staram sie odpoczywać. Czas zacząć ćwiczyć i kształtować przerwe między nogami. :3
    Chudnij ! <3

    OdpowiedzUsuń