wtorek, 29 kwietnia 2014

#6 ABC ★

29 Kwietnia 2014,10:15

Przyznam się bo co mi innego zostało? Dostałam napadu wczoraj około 20, przez cały dzień było poniżej 200 kcal, jakoś 185 już dokładnie nie pamiętam... Potem zjadłam 2 miseczki płatków czekoladowych, 4 ciasteczka czekoladowe, 5 winogron i malutka kanapka z ostatków zwykłego białego chleba~! Od razu jak się ogarnęłam wyszłam na  2 godzinny spacer, byłam chyba wszędzie. Bałam się dziś zważyć przez to obżarstwo wieczorem, ale z rana miałam miłą niespodziankę. Jaką? Co tam napad~! I tak schudłam 200g~! Dziś ważę 50,1 kg. 

Mój stan psychiczny i fizyczny jest w rozsypce... Wczoraj zrobiłam głupią rzecz, miałam dość, ciągle mam... Po prostu chciałam to wszystko zakończyć... i prawie to zrobiłam. Ale zadzwoniłam do F. nic mu nie powiedziałam, nie wspomniałam co sobie zrobiłam, było ok. 1 w nocy a ja go budziłam by powiedzieć że przepraszam, że go kocham... I gdybym nagle nie przypomniała sobie naszych wspólnych chwil, gdybym nie usłyszała jego głosu, tego zmartwionego tonu, wiedział że coś jest nie tak, zawsze wie, tego jak mówi że mnie kocha, pytał czy płakałam. Nie, nie płakałam... 
Musze być szczęśliwa bo inaczej zaciągnę go w dół do mojego piekła... 

Dziś zaczynam dzień 7 ABC 



sixteenp0unds:

Lowest weight yet

5 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć takie napady. W sensie takie małe. U mnie jest zwykle pół bochenka chleba ze wszystkimi dodatkami i sosami jakie wpadną mi pod rękę, słodycze, no przeróżne rzeczy;<
    A u Cb cały bilans wyniósł najwyżej 800-1000 kcal
    Trzymaj się♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że napad nie odbił się na twojej wadze.
    Ciesz się, że masz takie wsparcie ze strony F, mało osób ma :) Bądź wesoła, szczęśliwa, dąż do marzeń i kieruj się zasadą YOLO. Mi to pomogło, Tobie też powinno. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Napad nie była jakiś straszny :)
    Dobrze że rozmowa z F Ci pomogła :) :*
    Trzymaj sie chudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że masz obok siebie kogoś kto się o Ciebie martwi :) A napad nie był jakiś ogromy. Mimo wszystko udało Ci się schudnąć, głowa do góry ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej zazdroszcze takich malych napadow :** szkoda ze po 20 no ale trudno :** trzymaj sie skarbie <333

    OdpowiedzUsuń