niedziela, 13 kwietnia 2014

Eh, nie mam pomysłu na tytuł

13 Kwietnia 2014, 18:40
Gadałam z moim byłym, ciągle jest dla mnie kimś ważnym nawet jeśli roztarliśmy się z półtora roku, jak nie więcej. B. zawsze będzie miał miejsce w moim sercu, znacie to? Ale teraz mam F. i on jest moim ideałemimage
Liczyłam że ja i mój były spotkamy się na Woodstock'u  ale nie wie czy będzie miał pieniądze. Szkoda, nawet po rozstaniu mamy dobre relacjeimage
Siedzę w domu cały dzień, nic mi się nie chce i mam małego doła.
Przejmuje się szkołą. Uczyłam się na test i poprawki ale jakoś nic mi nie wychodzi. Zaraz zapomnę lub nie daje rady czegoś zrozumiećimage
No i źle się czuje fizycznie, dziwne uczucie głodu i lekkiego najedzenia siedzi mi w żołądku sprawia że chce mi się rzygać. Najlepiej poszłabym spać, ale zasnąć też nie mogę. Chce już święta i wolne.
Chce też pojechać na zakupy. I kupić sobie parę ładnych rzeczy bo wszystkie moje ciuchy są teraz na mnie za duże~!image Na razie nie mam za co iść na te zakupy, ale powoli sobie zbieram. Jak dojdę do 500 zł to pojadę do galerii. Chwilowo odłożyłam w tym celu 230 zł. 
Informowałam was że za rok zamierzam wyjechać do pracy do Irlandii?image O dom nie muszę się martwić, zamieszkam z ciotką i wujkiem( sami mi to zaproponowali), jedzenie to też przecież nie problemimage.  A  300€ na tydzień mi wystarczy. Po jakiś 2 miechach wróciłabym znowu do kraju. 
A z jedzeniem dzisiaj? Co będę mówić, macie bilansik. Osądzajcie same. 

Bilans: 
  • śniadanie: dwa wafelki ryżowe z dżemem i kawą (109 kcal)
  • przekąska [?] : jedno jajko z niecałym pomidorem (85 kcal)
  • obiad: ok. 100 g brokuł, może mniej (27 kcal)
  • kolacja: jogurt truskawkowy (147 kcal)
razem: 368 kcal / 600 kcal

Mi się tam podoba bilans z dzisiajimage


8 komentarzy:

  1. jej piękny bilans *-*
    a święta już nie długo to odpoczniesz :* :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Malutki piękny bilans <3
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny bilans, jeszcze moja ulubiona bohaterka ze Skinsów w notce. Trzymaj sie chudo :)
    www.ana-somore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bilans! :)
    Trzymaj się chudziutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnaś jeść więcej aby zdrowo się odchudzać. Bilans bardzo malutki. Fajnie że masz dobre relacje z byłym. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze bilans jest piękny, po drugie podziwiam Cię za plany. Sama jestem leniem i na nic nie odkładam, ani nie chce mi się nic robić w celu zarabiania pieniędzy.
    powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też odkładam pieniądze ;) jednak niekoniecznie na ciuchy, bo te akurat mam chyba we wszystkich rozmiarach przez moje wahania wagi.

    Bilans bardzo ładny ;)

    Trzymaj się lekko ;*

    OdpowiedzUsuń