środa, 9 kwietnia 2014

Jak dobrze tak jeść

9 Kwietnia 2014, 22:11
Witam, jak mi poszło dzisiaj? Dobrze, chyba nawet bardzo, wam to zostawiam do ocenieniaimage. Nie piłam dziś ani jednego energy-drinka i mówiłam, bez tego umiera, przespałam caaały dzień~! image
Pogoda była dziś okropna, wróciłam do domu cała morka, woda ściekała mi z włosów na oczy i policzki niszcząc mi makijaż.  image

Niby nic, niby wszystko ok, niby się nie pokłóciliśmy, a jednak zżera mnie teraz smutek i sumienie...

Bilans:
  • śniadanie: 2 kanapki z sałatą i pomidorem (52 kcal) + kawa ( 30 kcal)
  • obiad: 2 suche naleśniki (240 kcal)
  • kolacja: 2 kanapki z dżemem (44 kcal) + kawa (30 kcal)
razem:  396 kcal / 600 kcal 

Dobranoc, kruszynki~! image


3 komentarze:

  1. Dobrze Ci poszło, bardzo ładny bilans :D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny bilans. Dzisiaj jest taki smutny dzień, ja zaraz po przebudzeniu się popłakałam, nie wiedzieć czemu. Nie martw się!

    Trzymaj się lekko :*

    http://sufferance-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cieszę się że odstawilas energy-drinki, polecam kawę parzoną (w 100g tego czarnego proszku jest tylko 1 kcal) piękny bilans, nie martw się pogodą, odpocznij sobie. :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń