piątek, 18 kwietnia 2014

ABC #2

18 kwietnia 2014, 00:08
Stres może być nawet przydatny, odebrał mi dziś cały apetyt więc i kalorii jest mało. Jutro też musi być~!image
Dużo dziś chodziłam, od jednego do drugiego miejsca. I piłam zieloną herbatę, ciekawe ile ważyć będę rano? Dziś się nie ważyłam~! Pierwszy raz od 2 lat~! Nie wiem czemu, wstałam późno, miałam lenia cały dzień. Myślami byłam już jutrem, lekko zestresowana i podekscytowanaimage.  
Teraz jestem zmęczona, choć najlepiej przeczytałabym jakąś książkę. Mam tu jeszcze 2 których nie zaczęłam i czekają by zostać otwarte, by poznać ich głębie i przekaz. Kocham książki, najlepsze o trudnej młodzieży, narkotykach, problemach rodzinnych, chorobach psychicznych. Mogę wtedy przeanalizować sobie główną postać i te poboczneimage. Gdy czytam te książki, gdy analizuje ich wszystkich, cała ta historia jest inna. Dzięki nauce psychologii wszystko jest inne, masz inne spojrzenie na otaczający cię świat.  Dlatego kocham ten kierunek, dobrze że się na to zdecydowałamimage

Byłam też dzisiaj na zakupach. Wreszcie mam nową torebkę i jakieś trampki.

Bilans:
  • śniadanie: płatki czekoladowe (178 kcal) + kawa (30 kcal)
  • obiad: barszcz czerwony (65 kcal)
razem: 273 kcal/ 500 kcal

Ładnie wyszło. Lepiej niż wczorajimage
Znowu odmówiłam słodkiego a dokładnie kiedyś mojego ulubionego ciasta- jabłecznika. Nie potrzebuje tego do szczęścia. Bycie chudym jest o wiele lepsze od głupiego kalorycznego ciasteczkaimage

Trzymajcie się, kochane kruszynki~! image



4 komentarze:

  1. Jesteś taka pozytywna i dzielna. Bardzo lubie czytać Twoje posty. Czuje bijącą z nich energię. :) Ładny bilans, brawo za niezjedzenie jabłecznika. Trzymaj sie Chudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaay, jak fajnie usłyszeć coś takiego~! (≧◡≦)

      Usuń
  2. Czytałaś może ``My, dzieci z dworca ZOO``? CU-DO-WNA. A najbardziej niesamowite jest to, że to, można powiedzieć, autobioqrafia autorki. Co prawda sklejona jako tako z wywiadu z nią. powodzenia w niedziele, dasz radę! ;) Jeśli można spytać, na jaki kierunek chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo brawo brawo i jeszcze raz brawo!
    uwielbiam czytać takie rzeczy! Ten dzień był idealny<3

    OdpowiedzUsuń