poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Czarno-biało

14 Kwietnia 2014, 17:20
Dzień jakoś mi mija, pogoda mogłaby być lepsza. Na zmianę pada, wieje i jest zimno a za parę minut świeci i jest cieplutko. Nie wiem jak się ubrać, tak za ciepło, tak za zimno.  Wyszłam ubrana "na cebulkę" to strasznie mnie pogrubiło...image
Z jedzeniem dość dobrze mi idzie, zostały mi brokuły z wczoraj więc dodałam je do obiadu, ale to już napisze pod wieczór. 
Chyba byłam za ostra co do F. dzisiaj, wychodzi gdzieś i nie chce mi powiedzieć gdzie...Wiem że coś ukrywa, chyba...image 
Poza tym wszystko jest czarno-białe. Chyba całe moje życie. 
Znów łapią mnie doły, już prawie codziennie. Zbliżają się urodziny, starzeje się, nie wiem jak pogodzić czas między ludźmi, o cho chodzi z F. i skąd mam wziąć pieniądze... 
Nie wiem co wam powiedzieć... Jestem pełna i pusta. 
Lekko zagubiona...
Nie wiem jak wam to wytłumaczyć.
Wiecie że mi nic nie wychodzi?
Nawet cholernej wody niema w tym domu, a ja nie mam tak naprawdę nic w portfelu~! image
Uciekam, nie mam siły pisać... 


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brzmi ciekawie, staraj sie dostrzec dobre strony życia.
    Powodzenia :)
    www.ana-somore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz być dzielna i silna. Nie ma co się załamywać i poddawać depresji. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń