czwartek, 24 kwietnia 2014

#2 ABC ★

25 Kwietnia 2014, 6:15
image
Szybko napisze co mam napisać i uciekam do szkoły bo i tak mam mało czasu~!

A więc dzień 2 ABC a ja? Ja się dałam namówić by się pójść i upalić... Nic nie poradzę że buch to taka świetna rzecz, oświetla moją ciemną rzeczywistość, zabiera jakiekolwiek problemy. Gorzej jest gdy budzisz się 2 razy grubsza po gastroimage. Też je miałam wczoraj, ciężko było się powstrzymać, przepraszam. Jednak nie jest tak źle, przytyłam 200g. To chyba nie aż tak źle? Bilans wykroczyłam o jakieś 100 lub 150 kcal. Pamiętacie jak bywało wcześniej? Ja pamiętam. Gastro i bilans rósł o 500- 700 kcalimage
Od dziś już nie pale~!image .... Jak można nie palić? Jakoś można, przecież nie muszę palić codziennie. A więc nie wolno mi palić na okres diety ABC~! Zobaczę jak mi pójdzie. 

Przepraszam, dziś się już poprawię~! 


3 komentarze:

  1. I bardzo dobrze! Trzymam Cię za słowo, bo jeśli chcesz schudnąć, musisz się poświęcić :) Jak nie dasz rady tak długo wytrzymać bez palenia, to ustal minimum raz na dwa tygodnie. Wpadnę jeszcze potem, żeby zobaczyć twój bilans. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co ja wiem to palenie odchudza i nie masz syfow za twarzy dzieki temu ale moze jestem nie na topie i cos mi umknelo :p Trzymaj sie <3 Sama pale i wiem jak trudno przestac :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało zrezygnować z palenia, jednak czasem mam taką chęć, że gdybym miała jakiś zapas z pewnością bym wypaliła.

    200 g to nie tak dużo, bilans też niezły.

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń