środa, 2 kwietnia 2014

Usprawiedliwienie i zwolnienie

2 kwietnia 2014, 21:45

Przepraszam że nie pisałam i chwilowo nie będę. 
Mam straszną sytuacje w tej chwili i nie mogę nic z tym zrobić, może już za późno... nie wiem. 
Jeśli tak, to kurwa boże, to wszystko będzie już końcem, całe życie z Aną, szkoła, przyjaciele,imprezy...  

Nie robię sobie głodówek, jeśli moje podejrzenia się spełnią to głodówka może bardzo zaszkodzić, jeśli chodziło by tylko o mnie miałabym wyjebane... 
Staram się jeść zdrowo, nie myśleć o tym koszmarze. 
To nie tak że chce jeść, nie chce. Bardzo. Ale chyba powinnam... Palenie też może zostawię? Może będę musiała. 
Postaram się jeść 1000 kcal na dzień. Musze. Musze. Musze! Kurwa jego mać!
Jestem gruba, już chyba będę na zawszę. 
Obiecuje, obiecuje że jeżeli to wszystko okaże się fałszywym alarmem wrócę do was. 
Już tęskniłam w chuj. 
Kocham was. Niech wam idzie dobrze. Czekajcie na mnie, piękne kruszynki. 



8 komentarzy:

  1. o mamo, chyba nie jesteś w ciąży?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze... trzymaj się kochana. <33

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, oby było ok ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, jestem osobą, którą ciekawi tematyka poruszona przez Ciebie na blogu. Chcąc być szczera powiem od razu, że zbieram opinie na temat pro-any wśród osób, które są w nią zaangażowane, dlatego kieruję do Ciebie prośbę o udzielenie mi odpowiedzi na kilka prostych pytań. Oczywiście gwarantuję pełną dyskrecję, co do adresu bloga, pseudonimu czy formy kontaktu z Tobą (numeru gg, e-maila itp.) bo nie to stanowi sedna sprawy. Tak jak powiedziałam, zależy mi na opinii, dlatego nie mam zamiaru ani Cię oceniać ani krytykować, bo nie mam do tego żadnego prawa. Po prostu jestem ciekawa i nie oszukujmy się Twoja dobra chęć byłaby dla mnie bardzo pomocna. Dlatego jeśli masz ochotę na chwilę luźnej konwersacji, proszę daj znać pod tym komentarzem, wtedy odezwę się na podany przez Ciebie kontakt lub wyśle wiadomość ze swoim numerem gg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lub w razie chęciu od razu podaje nr gg 50338443. pozdrawiam

      Usuń
  5. 1000kcal to i tak mało... 3maj się:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się. Będzie dobrze. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń