wtorek, 8 kwietnia 2014

Wow, już jestem~!|・ω・`)ノ Hi..

8 Kwietnia 2014
Hej moje cudowne kruszynki. Wróciłam. Ile to mnie nie było? 6 dni?image Nom. Boże, czuje jakby to były tygodnie, miesiące, a nawet wieki~!image
Jestem teraz gruba, a mój problem? Już jest ok, ale ciągle czekam na 100% pewność. 
Nie wiem ile teraz ważę, mam uczucie że ok. 55-56 kg~! Choć ludzie twierdzą że wcale nie przytyłam, nawet jak mnie nie widzieli od jakiegoś czasu, usłyszałam nawet że schudłam~! Dziwni są ci ludzie...image
Boje się zważyć, boje się to co zobaczę. Pewnie się załamie.
Teraz wszyscy są ode mnie chudsi, tak mi się wydaje. 
Jesteście tu jeszcze? Tęskniłam za wami. Baaardzo~!image 
Poza tym to nic nowego. No dobra, zamiast palić zwykłych papierosów zainwestowałam w e-papierosa. Są naprawdę dobre. Polecamimage. Oh, i jestem czysta 13 dzień~!

Moje nowy plan na jedzenie:
  • tylko owoce i warzywa
  • płatki czekoladowe raz w miesiącu (cholerne płatki, moje żywieniowe uzależnienie) 
  • 4 małe posiłki dziennie
  • dużo zielonej herbaty
  • zero słodyczy
  • ćwiczenia
  • max. 600 kcal dziennie 
Od 13 dni pijam energy-drinki i niestety na detoksie nie mogę z nich zrezygnować,bo bez nich umrę, niema nawet co ich wliczać do bilansu. Chyba mi to wybaczycie, co?image 

Odezwijcie się w komentarzach bym wiedziała że ciągle dla was istnieje~! image


6 komentarzy:

  1. Dasz radę. Plan żywieniowy bardzo fajny, oby z powodzeniem, czego Ci życzę z całego serca.

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś i że już lepiej u Ciebie. ^.^ Gratuluję, że jesteś 13 dni czysta, ja wiem co to znaczy tyle wytrzymać ;-; Oby tak dalej. Plan na jedzenie ok, ale gdybym ja pozwoliła sobie na ulubione płatki raz w miesiącu to chyba zmieniłoby sie w napad, nie umiałabym się powstrzymać. ;c Ale jeśli Ty potrafisz się tak kontrolować to bardzo dobrze. :3 Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie wchodziłam na twojego bloga ale myślę, że będę tu zaglądać ^ ^ Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy plan bardzo fajny i dobrze, że już u Ciebie okej :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że już wrocilaś, ładny plan, trzymam kciuki, że wszystko będzie układać się tak jak należy. :) Nie martw się jeśli twoje bilanse nie przekraczaly 1300 kcal nie powinno nic przez te 6 dni tragicznego się zdarzyć. Ale radzę odstawic energy-drinki, może i daje energię, ale niszczy strasznie organizm, to parę procent kofeiny a całe dziesiątki chemii, zamien to na kawę zieloną i czarną parzona. Kalorii tyle co nic, a daje energię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. obyś wytrzymała jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń