sobota, 12 kwietnia 2014

Pyszna kawa na dobry początek.

12 Kwietnia 2014,9:30
image
Kupiłam nową kawę, pyszna, może trochę za gorzka mi dzisiaj wyszła, mocna, musi mnie pobudzić. A jak pachnie~! Mniaaamimage
Zważyłam się z samego rana i nie wiem co jest z moim organizmem, ale od wczoraj nic nie przytyłam~!image 
Może dlatego że potem dużo chodziłam? I piłam zieloną herbatę? image 

Chciałam wam też podziękować za komentarze pod ostatnim postem, poprawiły mi humor.
Jesteście cudowne~!image

Ja muszę uciekać. 
Potem napisze, wieczorem, o wiele dłuższy post z dzisiejszym bilansemimage


4 komentarze:

  1. Dobrze ,że nie przytyłaś. ^ ^ Trzymam kciuki za dzisiejszy bilans <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, ale masz sweetaśny blog ;) ogólnie szukam sobie nowych dziewczyn jako wsparcie w diecie - w grupie raźniej ;)
    a co to za kawa? ja lubie tą lekką taką z pianką z biedronki za 11zł słoik ;D + słodzik ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujeヾ(´^ω^)ノ Zawsze służę wsparciem, masz racje, razem raźniej i łatwiej~!ヽ(*^ー^)人(^ー^*)ノ
      A kawa to Nescafe Classic w takim dziwnym pudełeczku 240g co wygląda trochę jak klepsydra (^ω^)

      Usuń
  3. Aww jak ja uwielbiam taką mocną kawę. :3 Kiedyś miałam taką, że aby było coś czuć musiałam dać 8 łyżeczek, nie wiem co to miało być. o_o'' Cieszę się, że nie przytyłaś. Czasem tak jest, że chociaż jednego dnia zjemy więcej kalorii to następnego ważymy tyle samo albo nawet mniej, też mi się to zdarzyło, miłe uczucie. :3 Trzymaj się ^.^

    OdpowiedzUsuń