sobota, 26 kwietnia 2014

Jak miło się wyspać~! ♬

26 Kwietnia 2014
Dzień dobry, kruszynki~! imageJak miło się wyspać po poprzednim ciężkim dniu, ale dzisiejszy też nie będzie lepszy. Wyjazd z F. poza miasto by nauczył mnie paru rzeczy. Boje się że nic mi nie wyjdzie, on jest w tym lepszy... Wiem, wiem, ja będę to robić pierwszy raz w życiu a on w tym siedzi od paru lat, ale i tak mam uczucie że powinnam być lepsza niż teraz jestem. Od tak~! To nie możliwe bym była dobra w czymś czego w życiu nie robiłam i zainteresowałam się tym parę tygodni temu, ale i tak mi wstyd że nic ładnego nie zrobię.
Ah, Karo, pamiętaj że jedziesz się tam uczyć~!  image 
F. wybaczy ci bazgroły, na pewno.  

Jeśli jesteście ciekawe o rezultaty diety ABC to mogę powiedzieć że daje rade, dziś zaczynam dzień 4 a ważę 50.7 kg. BMI:  18,45 (niedowaga)
Dawno tyle nie ważyłam, jutro powinnam wrzucić wam zdjęcie. Musze być silniejsza od moje strachu, muszę go pokonać i dodać to zdjęcie~! 

Uciekam zjeść coś na śniadanie, a bardziej obiadimage. Może jajka? Dawno ich nie jadłam.

Dziś mi wolno 400 kcal. 

4 komentarze:

  1. super ! :) na pewno dasz rade i pokazesz sie F. z dobrej strony :* Trzymam kciuki za dzisiejszy dzien oraz za bilans :* trzymaj sie kruszynko <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego dnia Ci życzę, bądź silna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze :) podziwiam Twoją wytrwałość, trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekamy na zdjęcie, powodzenia. :3

    OdpowiedzUsuń