poniedziałek, 3 lutego 2014

Potrzebuje motywacji!

1 lutego 2014, 10:25

   Chyba przytyłam gdy powinnam schudnąć, zabijcie mnie. Szukam wszędzie motywacji, gdzie się tylko da, nawet na blogach pro ana, a obiecałam że już tam nie będę zaglądać bo niszczą mi psychikę. Napisałam do Patrycji, autorki bloga proana-and-me.blogspot.com może ona mi coś pomoże... Chce schudnąć, tak naprawdę porządnie.  Zarządzam chwilową głodówkę, może Patrycja będzie miała lepszy plan, wtedy jej posłucham i odpuszczę, jeśli tak powie, głodówkę. Mam nadzieje że mi odpisze...  
Mam zamiar jeść co dwa dni małe śniadania, pić dużo wody i herbaty. Nw jak będzie z ćwiczeniami, nie mam na to czasu... Ale jednak całe dnie spędzam na dworze chodząc po całym mieście na obcasach aż mnie nogi bolą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz