sobota, 8 lutego 2014

Pięknie i chujowo

8 Lutego 2014,13:54 Coffee Lover Avatar by xXMandy20Xx
 Więc, jutro minie miesiąc od kiedy oficjalnie spotykam się z F, oczywiście znamy się dłużej i jeszcze przed sylwestrem zachowywaliśmy się jak para. Ale co jest tak chujowe? Powinnam dla niego schudnąć, starałam się, nawet mi się troszkę udało, ale wciąż jestem za gruba... Chce już ważyć 50 kg, potem 48, 46, 45... Na pewno nie mniej niż 40. Dziś zjadłam więcej na śniadanie niż zwykle, pewnie przez wczorajsze palenie z F. Musze przestać jarać bo tyje. Nieważne, już nic dzisiaj nie zjem! Norbert i tak stwierdził wczoraj w sklepie że jak kupie tego batonika, to będę jeszcze grubsza. Jeszcze grubsza. To bolało... Jest moim przyjacielem, to że on jest na diecie baletnicy i nic nie je, nie znaczy że musi mnie dołować by sam czuł się lepiej. Chciałam dzisiaj poćwiczyć, ale ciągle mam ogromne zakwasy, po tym jak bawiłam się w chemika z T. i nie mogłam spać przez całą noc więc ćwiczyłam, byłam pełna energii i przez dwa dni nie czułam głodu. Uwielbiam to najbardziej z powodu tego że nie muszę jeść, że nie chce i na samą myśl chce mi się  rzygać.  Cóż, muszę się zbierać bo moje kochanie chce się spotkać za dwie godziny a ja jestem jeszcze w piżamie~!image 

Polecam książkę "Powietrze na śniadanie" dopiero zaczęłam ale zapowiada się ciekawie 


1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się takimi komentarzami-bądź silna! Wierzę w Ciebie i wiem że potrafisz, jestem z Tobą, a my- motylki, musimy trzymać się razem c:

    http://be-always-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń