wtorek, 11 lutego 2014

Dzień rozpusty- przecież ważę za dużo!

11 Lutego 2014, 19:42
Obiecałam sobie... Jak mogłam? Nie paliłam, nie mam okresu,nic, więc czemu miałam ochotę na słodkie i z trudem przyznaje się ile zjadłam. Ale cóż, oto bilansik:
Śniadanie: jajecznica z jednego jajka na mleku (0,5%) + kawa
Obiad: pół gruszki, kawa i lizak cukrowy 
Kolacja: mała miseczka płatków kukurydzianych z mlekiem i ciasteczko

Trochę nie tak jak ma być, co? Zastanawiam się też czy te płatki nie były przesadą...  Przepraszam, postaram się jakoś do ferii ograniczyć jedzenie jeszcze bardziej i skreślę z listy kolacje.  A co mi to! To była moja ostatnia kolacja! Zaczynam od teraz, tak jak mówią zasady! I zero słodyczy oczywiście. Po feriach muszę być chudsza chociaż o 3 kg. 
"Masz być silna i wyjątkowa już od teraz. Od zaraz. Nie od jutra!"
Miałam duże wyrzuty sumienia przez te słodkości dzisiaj, więc dobiłam swój organizm tabletką na przeczyszczenie, tylko jedną, są podobno dość mocne bo moja matka bierze je na receptę... 



4 komentarze:

  1. Jejku kochanie! To naprawdę nie jest dużo! Wystarczy 30 minut ćwiczeń i kalorie po lizaku oraz ciasteczku pójdą w zapomnienie! Da się to nadrobić, uwierz. Jestem z Tobą słońce!

    http://be-always-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, ale zawsze po nawet małych ćwiczeniach czuje jakby coś wbijało mi malutkie igiełki w serce, to dość bolesne... Nie ćwiczę niestety z tego powodu na wf, mam zwolnienie lekarskie. Za to staram się dużo chodzić, całe dnie, nawet teraz myślę jak wymknąć sie z domu niezauważona. Po jakimś czasie chodzenia ból w sercu też się pojawia i zawroty głowy, ale później niż przy ćwiczeniach.

      Usuń
  2. Zjadłaś malutko, nie obwiniaj się.
    Ja zazwyczaj nie jem kolacji, jest ok. A jesli jem to jakieś jabłko, czy wafla ryżowego. I jest ok :)
    Też chciałabym po feriach ważyć jeszcze mniej. Żeby zrobić jak największe BUM! w szkole :D

    Miłej nocy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kari. Szukałam informacji o odchudzaniu się w podobny sposób. Moja przyjaciółka ma podobne do Twoich problemy i chciałam wiedzieć co może czuć, jak być dla niej oparciem... Razem korzystamy z bezpłatnej stronki www. jw.org. W dolnej zakładce NASTOLATKI są świetne myśli o emocjach, walce z samookaleczaniem, relacjach z kolegami, rodziną. Polecam, bardzo praktyczne myśli i pokrzepiające

    OdpowiedzUsuń