środa, 19 lutego 2014

Woohoo~!

19 Lutego 2014, 13:38
Dzień dobry moje kochane motylki~! Jak wam idzie droga do następnego celu? Nie wiem czemu ale pisząc tutaj coś lub odwiedzając wasze blogi czuje się dzisiaj naprawdę z siebie i was dumna. Udało mi się wrócić na dość dobry tor jedzenia, ah muszę pozbyć się tylko tych płatków śniadaniowych i wyregulować pory jedzenia. Od jutra chce zacząć jeść śniadanie o 7 rano, obiad o 16 i pozbyć się kolacji. To takie małe rzeczy a wiecie że tylko to zmieniając w swojej diecie można o wiele lepiej schudną?  Chciałam zacząć od dzisiaj ale poszłam spać późno i nie ustawiłam budzika w nocy więc wstałam po 9. image   Obiad zjem już dzisiaj o 16. Co by tu zjeść? Może macie jakieś pomysły bo mi się kończą? Proszee~! image 

"8.Niejedzenie sprawia że jesteś wyjątkowa oraz lepsza od przeciętnego człowieka."

3 komentarze:

  1. Hmmm może jakieś warzywa? :)
    A jak chodzi o płatki to może kup oddtłuszczone mleko? Będziesz mogła sobie na nie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, dobrze że ja nie mam problemu z płatkami :D nie lubię mleka, a suchych nie będę jeść.

    Ale masz tu przeurocze emotki! takie awwww, aż się uśmiecham tu sama do siebie ~
    Fajnie, że już dobrze jesz. Ja dzisiaj też jestem z siebie zadowolona.

    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jogurty może? Naturalne z jakimiś dodatkami typu owoce czy coś w tym stylu?
    Jak tu słodko u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń