poniedziałek, 10 lutego 2014

Zdjęcia

10 Lutego 1014, 20:23
Oglądam te wszystkie zdjęcia idealnie szczupłych dziewczyn, słucham piosenek pro ana i chyba się poryczę... Boje się że jem za dużo... może jem? Dzienniczek prowadzę od 3 dni a i tak jest za dużo, prawda? Powie mi ktoś co powinnam ograniczyć? Na kolacje kawa... 
Pouczę się trochę, może przestane o tym myśleć... może.
Zabij mnie! 
Może wezmę tablety przeczyszczające? Wiem, ohyda, ale pozbędę się wszystkiego co zjadłam... to do czasu, chce zaoszczędzić w tabletki ostudzające, takie dobre ale nie za drogie, nie mam już ani grosza, muszę czekać na wypłatę w piątek- 150 zł. 
Pomocy, proszę...


1 komentarz:

  1. Nie płacz kochanie! Na kolacje kawa to dobry pomysł. Wiesz jak mówi przysłowie... ''Śniadanie zjedz jak król, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolacje oddaj wrogowi." Nie jesz za dużo, jesz mało, naprawdę. Pamiętaj, jestem z Tobą motylku! <3

    http://be-always-skinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń