wtorek, 18 lutego 2014

Mówiłam że nie mogę palić~!

18 Lutego 2014, 8:37
Znów zawaliłam przez F. Wczoraj zjadłam owsiankę na śniadanie i wypiłam kawę, to miało być wszystko. I do 16 tak było, potem zapaliliśmy; jednego, drugiego. I zaczęłam jeść: 
  • trochę czipsów (paczka na 7 osób)
  • pół hot-doga 
  • 5 wafli ryżowych z czekoladą 
  • płatki czekoladowe z mlekiem 
Mówiłam że nie mogę palić, bo tyje! A moje kochanie się z tego cieszy.  Chce żeby mnie wspierał w mojej walce z otyłością... image
Znów biorę się w garść, nie poddam się! Na śniadanie zjadłam małą miskę płatków czekoladowych z mlekiem(jakoś tak mi ostatnio strasznie one smakują, pewnie dlatego że nie jadłam ich od roku) darowałam sobie kawę. Na obiad planuje zjeść z 2,3 wafelki ryżowe i duuużo wody~! Trzymajcie za mnie kciuki bo robię się w tym naprawdę beznadziejna~! 


PS. Kocham was, motylki 

1 komentarz:

  1. Bilans jest bardzo ładny, nie przejmuj się ;)
    Trzymam za ciebie kciuki kochana :*

    OdpowiedzUsuń