niedziela, 2 lutego 2014

"Jesteś piękna"

    26 lipca 2013, godzina 23:35
Miło to usłyszeć,co? Ja to słyszę, coraz częściej. Od przyjaciół, chłopaka, rodziny i nawet zwykłych przechodniów lub od moich obserwatorów na Tumblr. Zdarzyło się nawet że parę razy podchodzili do minę obcy ludzie prawiąc komplementy, niektórzy nawet robili zdjęcia (ale podejrzewam że to przez mój dziwaczny ubiór) Naprawdę miło usłyszeć takie słowa;"Jesteś śliczna". Ale wiesz kiedy to się zaczęło? Kiedy schudłam, z 62 kg to 49 kg  w ciągu paru miesięcy-przestałam jeść.  I było mi lepiej, o wiele lepiej. (Potem wysłali mnie na terapie gdzie kazano mi przytyć do tej wagi w jakiej teraz jestem) I to mnie motywuje; "Nie jedz Kari, nie jedz!" Ciągle o tym myślę, o tym że muszę stracić na wadze , zawsze jest o kilogram za dużo... Chce schudnąć jeszcze 10 kilo, może potem jeszcze 2 lub 4... Ale nie spadnę poniżej 40 kg, napewno. 
Moje BMI-19.60 (prawidłowe) 
Wymarzone BMI- 15.97(prawidłowe) lub 14.52 (przyznaje- niedowaga) 
 "Waga nigdy nie kłamie, co więcej - to ona jest odzwierciedleniem Twoich sukcesów i porażek każdego dnia. Waż się każdego dnia, najlepiej na czczo i o tej samej porze. Jeśli wskazówka wagi podskoczy w górę, zrezygnuj tego dnia z kolacji. Oczywiście wahania o 1-2 kg są w tzw. normie. To skutek przejściowego zatrzymania wody w organizmie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz